Garantie
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten
Naast de wettelijke garantie en de fabrieksgarantie geven wij op bepaalde producten ook een eigen garantie. Onze eigen garantie staan dan omschreven bij het product. Onze eigen garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
U kunt uw klacht over het betreffende artikel indienen via onze e-mail: [email protected]
Klachten
Bent u niet tevreden over het product of over onze dienstverlening? Dat vinden we heel vervelend. U kunt uw klacht via ze mail [email protected] kenbaar maken aan ons. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. U ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht door ons? Dat vinden wij erg vervelend. Wij zijn aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat u uw klacht kunt voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)
Ook kunt u uw uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.')