Wij Staan Voor Je Klaar – Ouderwets Persoonlijk!

Heb je vragen over een bestelling, of informatie nodig over een artikel? Wij staan klaar om je zo goed mogelijk te helpen. Je kan contact met ons opnemen via de telefoon, mail of chat.

Je kunt je voorstellen dat het met mooi weer erg druk is in zowel onze winkel als bij de klantenservice, omdat iedereen natuurlijk het water op wil! Wij doen daarom ons uiterste best om ook op de drukste dagen van het jaar je vragen snel te beantwoorden. We hebben hieronder op de pagina 'veel gestelde vragen' de meest voorkomende vragen al beantwoord, kijk daar om snel jouw antwoord vinden.

We vinden het ook erg leuk om je te ontvangen in onze winkel. Ben je van plan om langs te komen in de winkel voor een bepaald artikel? Ondanks dat onze voorraad op de website nauwkeurig is, kun je voor de zekerheid eerst even bellen. Dan kunnen wij het gewenste artikel alvast voor je reserveren!

Stuur ons een berichtje!

Contactformulier

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn pakket volgen?

U krijgt op de dag van verzending een bericht van de koerier met een track and trace link. Daarin wordt het tijdvak waarin de koerier bij u langs komt weergegeven. Wanneer u voor 'morgen' levering gekozen heeft zult u dit bericht aan het eind van de middag ontvangen. 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Kijk goed naar de levertijd per artikel. Staat hierbij de melding 'voor 23:59 besteld, morgen in huis' en heeft u de bezorgmethode 'morgen' gekozen, dan kunt u uw bestelling de volgende dag tussen 17:00 en 22:00 verwachten. 

Staat er een andere levertijd vermeld zoals '3-5 werkdagen'? Dan moet het artikel uit een extern magazijn komen, het artikel wordt binnen 5 werkdagen bij u bezorgd.

Is het artikel niet op tijd bezorgd? Neem dan even contact met ons op, dan zullen we voor u uitzoeken wat er met uw bestelling aan de hand is. 

Voor meer informatie over bestellen en ontvangen kunt u hier klikken. 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Wanneer uw bestelling nog niet in het magazijn verwerkt is, kan de bestelling nog gewijzigd worden. Als u een wijziging wilt doorgeven kunt u dit het snelste telefonisch regelen. Als uw bestelling al verwerkt en/of verzonden is kan er helaas niets meer gewijzigd worden. Om de actuele status van uw bestelling te weten te komen kunt u contact met ons opnemen.

Hoe kan ik een artikel ruilen?

Het is bij ons niet mogelijk om het ruilen van een artikel aan te geven op uw retourformulier. Wanneer u een artikel wilt ruilen kunt u het verkeerde artikel aan ons retourneren, en ondertussen alvast het gewenste artikel opnieuw bestellen. Dit is de snelste manier, zo hoeft u niet te wachten op uw nieuwe artikelen totdat wij uw retour ontvangen en verwerkt hebben.

NB: Gaat het om het ruilen van één artikel uit een bundel zoals een jas van een zeilpak? Neem dan even contact met ons op, dan zorgen we ervoor dat u uw bundelprijs kunt behouden. 

Moet ik verzendkosten betalen?

Bij een bestelling onder de €75,- binnen Nederland en België betaalt u de verzendkosten zelf.
Bij een orderbedrag boven de €75,- is verzending van uw bestelling gratis!

Hebben jullie een fysieke winkel?

Jazeker! Onze winkel is te vinden in Joure. Hier kunt u bijna alle artikelen bekijken en vergelijken. Wij helpen u graag! Op deze pagina vind u meer informatie over onze winkel.

Bezoek onze winkel

Wil je een artikel liever in het echt bekijken, vergelijken, passen en persoonlijk advies krijgen? Kom langs in onze watersportwinkel in Joure. We staan klaar om je te helpen!

  • 1250m2 watersportwinkel
  • Op slechts 2 minuten afstand vanaf de A7
  • Persoonlijke service door watersportliefhebbers

Volg ons op Social Media!

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.