Email:
De Tohatsu 6 pk sail pro langstaart is speciaal gemaakt voor zeilboten. De staart is langer dan een standaard langstaart. Deze buitenboordmotor is ook geschikt voor boten waarbij de spiegel hoog boven het water zit.
De krachtige Tohatsu 6PK is compact en licht van gewicht. De buitenboordmotor is erg makkelijk te bedienen. Gas geven kan eenvoudig met de stuurknuppel die aan de voorkant van de buitenboordmotor zit. Je schakelt makkelijk tussen neutraal, vooruit en achteruit met de bedieningshendel die gemonteerd zit aan de voorkant van de motor.
Intern is de motor erg goed uitgerust. De behuizing van de waterpomp is gemaakt van RVS waardoor die langer meegaat. Op het staartstuk zit een anode die beschermt de motor tegen corrosie. Het koelsysteem is thermostaat gestuurd dit zorg ervoor dat de motor nooit te heet wordt. Er is gebruik gemaakt van een hoogwaardige aluminiumlegering en alle interne passages zijn gecoat met zink waardoor de motor intern beschermt is tegen corrosie.
Er zijn verschillende veiligheidstoepassingen. De motor heeft een oliedruk indicator zodat er nooit te weinig olie aanwezig is. De motor heeft een dodemanskoord zodat de motor afslaat als de bestuurder overboord valt. Er is een startbeveiliging zodat de motor alleen gestart kan worden als de buitenboordmotor in de neutrale stand staat.
De Tohatsu 6 pk sail pro langstaart is speciaal gemaakt voor zeilboten. De staart is langer dan een standaard langstaart. Deze buitenboordmotor is ook geschikt voor boten waarbij de spiegel hoog boven het water zit.
De krachtige Tohatsu 6PK is compact en licht van gewicht. De buitenboordmotor is erg makkelijk te bedienen. Gas geven kan eenvoudig met de stuurknuppel die aan de voorkant van de buitenboordmotor zit. Je schakelt makkelijk tussen neutraal, vooruit en achteruit met de bedieningshendel die gemonteerd zit aan de voorkant van de motor.
Intern is de motor erg goed uitgerust. De behuizing van de waterpomp is gemaakt van RVS waardoor die langer meegaat. Op het staartstuk zit een anode die beschermt de motor tegen corrosie. Het koelsysteem is thermostaat gestuurd dit zorg ervoor dat de motor nooit te heet wordt. Er is gebruik gemaakt van een hoogwaardige aluminiumlegering en alle interne passages zijn gecoat met zink waardoor de motor intern beschermt is tegen corrosie.
Er zijn verschillende veiligheidstoepassingen. De motor heeft een oliedruk indicator zodat er nooit te weinig olie aanwezig is. De motor heeft een dodemanskoord zodat de motor afslaat als de bestuurder overboord valt. Er is een startbeveiliging zodat de motor alleen gestart kan worden als de buitenboordmotor in de neutrale stand staat.